דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


היכולת לפתוח דף חדש אחרי משבר בזוגיות 

מאת    [ 22/10/2013 ]

מילים במאמר: 345   [ נצפה 2097 פעמים ]

בכל מערכת זוגית יש לפעמים משברים שונים. ניתן לפרק את החבילה ולהיפרד או להתמודד ולטפל במשבר, לפתוח דף חדש באמצעות הכוונת הייעוץ בו אפשר לקבל כלים כדי ליצור זוגיות טובה יותר ולצאת מועצמים ומחוזקים מכל התהליך וללמוד כיצד לא לתת לעצמינו להגיע למשבר חדש.

רובנו חוזרים על הדפוסים שאליהם התרגלנו, אפילו אם אנחנו מחליטים לפתוח דף חדש אנו מקובעים ועל הציפיות ולא מצליחים לעשות את הדף החדש שונה מהדף הקודם לו.

היכולת לפתוח דף חדש מצליחה רק כאשר החלטנו להיפטר מדבר ישן בחייכם שאינו משרת ואינו תורם לכם. רובינו מתעקשים לשמור בחיינו דברים לא טובים כחלק "מהמציאות" במקום לבנות מציאות חדשה שכוללת רק את מה שטוב ותורם לחיינו כרגע.

כדי להתגבר על המכשולים שבדרך לשינוי, צריך לזהות את התובנות המוטעות לפרק אותן ולהבין את הטעות שבהן, רק כך נצליח להתקדם הלאה אל השינוי.

השינוי דורש כוחות נפש ובוויתור. שום שינוי לא נעשה בקלות. זהו תהליך עם התקדמות איטית בעזרת הרצון הפנימי ושאיפה אמיתית שזה יקרה.  

הבסיס לשינוי הוא לקחת אחריות על עצמי ולצאת מתוכי ולהתחבר אל הרצון הפנימי. יש לנו כוח לפעול, כל מה שעלינו לעשות הוא לרצות כי הרצון הוא המפתח העיקרי לכל שינוי וקבלת החלטה בכל תחום בחיינו.

רשות הבחירה היא בידינו, אנחנו יכולים לבחור אייך נחייה את החיים בתוך הזוגיות שאנחנו רוצים. יש לנו את היכולות והכוחות כחומר גלם כדי לעצב וליצור את כל שבילי החיים והאירועים שקורים לנו בדרך. גם אם גדלנו על חוויות ילדות שגרמו לנו לקשיים עדיין יש לנו את הבחירה לשנות ולהתחיל מחדש.

רק אם מרפים את הלחץ בזוגיות, נוצרת אפשרות לקחת אחריות על עצמנו ואז יתחולל השינוי האמיתי. חשוב ללמוד להיפטר, לשכוח ולהיפרד מכל ההרגלים שגרמו למשבר זוגי בחייכם. רק כך תוכלו ליצור עבורכם עולם חדש ורענן, עם שפע של אפשרויות יצירתיות בחיים של זרימה.

השינוי הוא תהליך המבקש מאיתנו להסתכל מחדש על הדרך בה התנהגנו עד כה, לחפש איך אפשר לשנות ולתקן כדי שהדברים ילכו קצת אחרת.

אפשר להחליט לקום בבוקר ולהתחיל מבראשית, לשנות מעשים או הרגלים, אף פעם זה לא מאוחר – זה אפשרי. זהו תהליך שלוקח זמן בדיוק כמו כל דבר אחר בחיים.

דינה ימניק מאמנת ומגשרת זוגית ואישית בעלת ניסיון רב בליווי זוגות במצבי חיים שונים.                     נייד – 052-2664385  http://www.gishurit10.co.il/




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב